همه چیز درباره انیمیشن سگ های نگهبان
یک وبلاگ فرهنگی درباره موضوعات فرهنگی
همه چیز درباره انیمیشن سگ های نگهبان
سه شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 14:46 | بازدید : 143 | نویسنده : بهار | ( نظرات )

در ادامه معرفی انیمیشن های جذاب برای فرزندان شما در این مقاله تلاش می کنیم تا یکی از جدید ترین این انیمیشن ها را به شما معرفی کنیم.

انیمیشن سگ های نگهبان

یکی از موضوعاتی که باعث علاقه مندی کودکان و نوجوانان به فیلم های زنده و تماشای انیمیشن می شود، حضور حیوانات در آن هاست. اگر کارگردانی بتواند حیوانات خانگی را به عنوان یک کاراکتر ارزشمند و به نحوی صحیح در میان شخصیت های فیلمش قرار دهد کودکان و نوجوانان به آن فیلم علاقه مند می شوند. از طرف دیگر والدینی که به موضوع پرورش روحی کودکانشان بها می دهند سعی می کنند فرصت تماشای انیمیشن هایی را برای کودکانشان فراهم کنند که موضوع حیوانات و آشتی با طبیعت در آن به نحوی مطرح شده باشد. یافته های علم روانشناسی و تجربه نیز ثابت کرده است کودکانی که طبیعت و حیوانات را دوست دارند و با رویکردی دوستانه و علاقمندانه به آن ها نگاه می کنند، در بزرگسالی شخصیتی مسئولیت پذیرتر و حامی تر پیدا می کنند. یکی از فیلم هایی که می تواند این رویکرد را در فرزند شما تقویت کند، سریال انیمیشن سگ های نگهبان است که از سال 2013 تا 2020 قسمت های زیادی از آن تولید و پخش شده است.

این انیمیشن پرطرفدار توسط یک شرکت کانادایی به نام اسپین مستر ساخته شده است و در طول هفت سال پخش توانسته به یکی از فیلم های پرطرفدار کودکان تبدیل شود. این کمپانی پیش از این انیمیشن شیمر و شاین را ساخته بود که علاقمندان بسیاری داشت. داستان انیمیشن سگ های نگهبان درباره نوجوانی به نام رایدر است که تامین امنیت یک شهرک ساحلی را بر عهده دارد. رایدر به کمک سگ هایش که هر کدام مهارت های مختلفی در زمینه امداد و نجات دارند (مانند سگ پلیس، سگ آتش نشان و ...). رایدر و سگ هایش در موقعیت های مختلف به کمک اهالی شهرک ساحلی می شتابند و موقعیت های جذابی را خلق می کنند. کمپانی سازنده این انیمیشن در نظر دارد تا یک نسخه سینمایی از این کارتون را نیز در ماه های انتهایی سال 2021 اکران کند.

اگر کودک شما به انیمیشن هایی با موضوع حیوانات علاقه مند است علاوه بر انیمیشن سگ های نگهبان یکی دیگر از انیمیشن هایی که می توانید برای تماشا در دسترس او قرار دهید انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی است که در دو قسمت تولید شده است. دیگر انیمیشن محبوب این سال ها که کاراکتر اصلی آن یک سگ دوست داشتنی است، انیمیشن گروهبان استابی است.

در مطالب بعدی درباره این انیمیشن های جذاب نیز خواهیم نوشت. همان طور که قبلا نیز در این مقاله به آن ها اشاره کردیم. منتظر مقالات بعدی ما باشید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فرهنگی و آدرس farhangii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 10
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 18
:: بازدید ماه : 91
:: بازدید سال : 195
:: بازدید کلی : 673